Kontingent 0-17 år

250,00 kr. / 6 months

Kontingentet opkræves den første bankdag i januar og juli. Tegning af medlemskab gælder for resten af indeværende kontingentperiode, som løber fra januar til juni og juli til december. Dette betyder, at du betaler et reduceret kontingent svarende til den resterende kontingentperiode ved indmeldingstidspunktet.

Subscription details

• Billed every 6 months, on the first day of the month. The billing is fixed to these months: January, July
Kategori:

Beskrivelse